John Gjerde - Strategisk Posisjonering
For å styrke John Gjerde AS sin posisjon i markedet har BV Consult AS levert en prosess som kalles Strategisk Posisjonering. Prosjektet ble initiert etter ein vellykka strategiprosess der styret valde dei å gå vidare med eit prosjekt som skal gi bedrifta ein tyngre marknadsposisjon.
Strategisk posisjonering innebærer en samordnet prosess innen markedsføring og salg som kommuniserer verdier kundene faktisk ser etter og bryr seg om. Prosessen starter med grundige konkurrent- og kundeverdianalyser og fortsetter med budskapsutforing i flere nivå. Den tilpasses forskjellige former for formidling slik som Film, WEB, presentasjoner, profilering og ikke minst interne seminar som skal forankre og løfte denne verditenkningen igjennom hele bedriften, et såkalt verdiløft. Prosessen har fått støtte fra Innovasjon Norge.
Prosjektet ble ferdigstillt og ble lansert på Norshipping 2015.
Dette omfattar:
a) Opplærings film som på 6 minutter gir ei komplett innføring i kva det handlar om, heile verdirekkja frå dei perspektiva kunden er engasjert i til korleis produktets unike eigenskaper bidrar i dette. I tillegg er det laga 5 kortare filmar tilpassa Messe, flyplass/ferje, presentasjon av selskapet, produkta og ikkje minst ei nyttig bevisstgjering av sikkerhets perspektiva for produktet, og derigjennom verdien for alle involverte.
b) Ny moderne Web med enkel tilgang til filmane. Se her
c) Ny messeutforming /reprofilering
Marknadskommunikasjonen er utarbeidd i samarbeid med Fantastiske Osberget. Prosesser for utvikling av bodskap og innføring av verdiløftet i organisasjonen er den største delen og har fått tung og velvillig støtte frå Innovasjon Norge. Neste skritt i prosessen er å innføre verdiløftet hos alle 25 distributørane og få dei til å bruke dette offensivt.