strat pos.PNG

Marknadsposisjonering

Ei bedrift kan ikkje vekse hvis ikkje omdømet veks
— Jens Petter Ekornes - Sluttreplikk i Kapital frå eit langt liv i Næringslivet

Strategisk posisjonering

«Norske bedrifter kan ikke selge på pris, de må konkurrere på kundeverdi. Gjennom markedsorientering kan din bedrift øke sin konkurransekraft gjennom å ta «eierskap» til et markedsbehov som ikke er dekket, eller dekket godt nok av konkurrentene» (Kilde Innovasjon Norge)

Dette handlar m.a. om å utvikle bedrifta sitt omdøme og merkevare, og gjennom det innta ein strategisk posisjon der alle, som er i kontakt med bedrifta, oppfattar den som attraktiv og forskjellig frå konkurrentane. Til dette trengs det gode kundeverdianalyser, ny bodskapsutforming og ein marknadskommunikasjon tilpassa dette.   

 

BV Consult AS tek i bruk anerkjente modellar frå Innovasjon Norge i kombinasjon med eigne erfaringar og modeller.

(Modell frå omdømmebygging - Innovasjon Norge)

(Modell frå omdømmebygging - Innovasjon Norge)

Omdømebygging og marknadskommunikasjon

Kva betyr omdøme- og merkevarebygging for bedrifta?

Innovasjon Norge beskriver dette slik: 

"Korleis få til vekst, korleis kan prisen aukast og korleis kan vi rekruttere fleire kvalifiserte medarbeidarar? Gode produkt er sjølvsagt viktig. Men i dag må bedrifter som skal stå tydelig frem i en tøff internasjonal konkurransesituasjon, være like marknads- og kundeorientert som de er produktorientert. Derfor er omdømme- og merkevarebygging en kritisk faktor for å bli foretrekt i konkurransen.  

Eit bevisst forhold til omdøme- og merkevarebygging gir bedrifta betydelige konkurransefortrinn. Internasjonale studiar viser at verdien er enorm – enten du måler i kundelojalitet, marknadsandelar eller i kroner og øre. Internasjonale målingar viser vidare at verdien av eit godt omdøme ser ut til å være særlig stor når det gjeld bedriftas  evne til å:

  • rekruttere og behalde medarbeidarar

  • utvikle sterke kunderelasjonar i bedriftsmarknaden (B2B)

  • auke kundelojalitet i konsumentmarknadent (B2C)

  • auke tilliten til selskapet i alle målgrupper

  • handtere og overvinne kriser som måtte ramme bedrifta"

BV Consult kan bistå med:

  • Etablere bedrifta i ein ny strategisk posisjon i markedet med attraktivt omdøme /merkevare.

    • Innleiande strategiske analyser og forankring

    • Kundeverdianalyser, bodskapsutforming i fleire nivå og for forskjellige segment

    • Utvikle/ tilpasse marknadskommunnikasjon. (Samarbeidspartnarar innen film og WEB utvikling).

    • Interne og eksterne prosessar for utvikling av verdiløftet, med nødvendig forståelse og adferd.

    • Søknader om økonomisk støtte fra Innovasjon Norge / Skattefunn.

Salg

Lønnsemda i bedrifta vert mest påverka i salsfasen.

Styring av lønnsemd er sterkt avhengig av at det vert inngått lønsame kontraktar.

Skal seljarane klare denne utfordringa må bedrifta ha eit godt omdøme. I tillegg må den støtte opp salsprosessen med effektive verktøy og infrastruktur slik at seljarane arbeider effektivt med høg kapasitet og kompetanse. Etablering av CRM-system med robuste kalkylemodellar og gode tilbods- og kontraktsmalar hever seljarens profesjonalitet og gir samtidig leiinga innverknad og god styring av kvalitet, risiko og lønnsemd.

BV Consult kan bistå med:

  • Etablere gode distributøravtaler som gir selskapet styring over distributørnettverket

  • Etablere trygge tilbods- og kontraktstandardar

  • Organisering og ressurssetting

  • Bygge opp prosjekt- og produktkalkyler, med tilhøyrande salskalkyler

  • CRM-system, konfigurert for effektiv bruk.

  • Salsprosjektering- og konfigurerings verktøy

  • Verktøy for styring og oppfølging av salsteam