Marknadsposisjonering
“Ei bedrift kan ikkje vekse hvis ikkje omdømet veks”
Strategisk posisjonering
«Norske bedrifter kan ikke selge på pris, de må konkurrere på kundeverdi. Gjennom markedsorientering kan din bedrift øke sin konkurransekraft gjennom å ta «eierskap» til et markedsbehov som ikke er dekket, eller dekket godt nok av konkurrentene» (Kilde Innovasjon Norge)
Dette handlar m.a. om å utvikle bedrifta sitt omdøme og merkevare, og gjennom det innta ein strategisk posisjon der alle, som er i kontakt med bedrifta, oppfattar den som attraktiv og forskjellig frå konkurrentane. Til dette trengs det gode kundeverdianalyser, ny bodskapsutforming og ein marknadskommunikasjon tilpassa dette.
BV Consult AS tek i bruk anerkjente modellar frå Innovasjon Norge i kombinasjon med eigne erfaringar og modeller.
(Modell frå omdømmebygging - Innovasjon Norge)
Omdømebygging og marknadskommunikasjon
Kva betyr omdøme- og merkevarebygging for bedrifta?
Innovasjon Norge beskriver dette slik:
"Korleis få til vekst, korleis kan prisen aukast og korleis kan vi rekruttere fleire kvalifiserte medarbeidarar? Gode produkt er sjølvsagt viktig. Men i dag må bedrifter som skal stå tydelig frem i en tøff internasjonal konkurransesituasjon, være like marknads- og kundeorientert som de er produktorientert. Derfor er omdømme- og merkevarebygging en kritisk faktor for å bli foretrekt i konkurransen.
Eit bevisst forhold til omdøme- og merkevarebygging gir bedrifta betydelige konkurransefortrinn. Internasjonale studiar viser at verdien er enorm – enten du måler i kundelojalitet, marknadsandelar eller i kroner og øre. Internasjonale målingar viser vidare at verdien av eit godt omdøme ser ut til å være særlig stor når det gjeld bedriftas evne til å:
rekruttere og behalde medarbeidarar
utvikle sterke kunderelasjonar i bedriftsmarknaden (B2B)
auke kundelojalitet i konsumentmarknadent (B2C)
auke tilliten til selskapet i alle målgrupper
handtere og overvinne kriser som måtte ramme bedrifta"
BV Consult kan bistå med:
Etablere bedrifta i ein ny strategisk posisjon i markedet med attraktivt omdøme /merkevare.
Innleiande strategiske analyser og forankring
Kundeverdianalyser, bodskapsutforming i fleire nivå og for forskjellige segment
Utvikle/ tilpasse marknadskommunnikasjon. (Samarbeidspartnarar innen film og WEB utvikling).
Interne og eksterne prosessar for utvikling av verdiløftet, med nødvendig forståelse og adferd.
Søknader om økonomisk støtte fra Innovasjon Norge / Skattefunn.
Salg
Lønnsemda i bedrifta vert mest påverka i salsfasen.
Styring av lønnsemd er sterkt avhengig av at det vert inngått lønsame kontraktar.
Skal seljarane klare denne utfordringa må bedrifta ha eit godt omdøme. I tillegg må den støtte opp salsprosessen med effektive verktøy og infrastruktur slik at seljarane arbeider effektivt med høg kapasitet og kompetanse. Etablering av CRM-system med robuste kalkylemodellar og gode tilbods- og kontraktsmalar hever seljarens profesjonalitet og gir samtidig leiinga innverknad og god styring av kvalitet, risiko og lønnsemd.
BV Consult kan bistå med:
Etablere gode distributøravtaler som gir selskapet styring over distributørnettverket
Etablere trygge tilbods- og kontraktstandardar
Organisering og ressurssetting
Bygge opp prosjekt- og produktkalkyler, med tilhøyrande salskalkyler
CRM-system, konfigurert for effektiv bruk.
Salsprosjektering- og konfigurerings verktøy
Verktøy for styring og oppfølging av salsteam