Strategisk Posisjonering skal øke omsetningen fra 35 til 100mill innan ei ny produktgruppe.
SB Produksjon skiftar navn til Invisible Connections As. Namneskiftet har bakgrunn i ein ny marknandsstrategi som har som målsetning å auke omsetninga fra 35 til 100 mill. Veksten skal kome innan ei ny produktgruppe. BV Consult AS har levert analysene og prosessane for denne satsinga.
Film som presenterer verditilbudet på en ny måte
Som eit av hovedelementa i denne strategiske satsinga er det gjennomført eit prosjekt som kallast Strategisk Posisjonering. Strategisk Posisjonering handlar bl.a. om å utvikle bedrifta sitt omdøme og merkevare, og gjennom det innta ein strategisk posisjon der alle, som er i kontakt med bedrifta, oppfattar den som attraktiv og forskjellig fra konkurrentane. i prosjektet inngår ei rekke analyser som grunnlag for ny bodskapsutforming med navneskifte, reprofilering og ei komplett fornying av heile marnadskommunikasjonen. Det er gjennomført interne verdiløftseminar der salgsteamet løftar fram kundeverdiane og kommuniserer dei på ein ny, attraktiv og tydeleg måte. Prosjektet fekk støtte frå Innovasjon Norge
Det nye selskapsnamnet er Invisible Connections AS og selskapet sin nye slogan er «Fredom to Create». Dette skal kommunisere at selskapet sine produkt gir arkitektane unik fridom til å skape fremtidsretta, moderne, funksjonell og miljøvennlig arkitektur uten at løysingane vert for dyre.
Det er utvikla ein ny opplæringsfunksjon som heiter «IC Akademiet». Denne forenklar formidling av all teknisk informasjon ved hjelp av bl.a film og ein god struktur der dei forskjellege brukargruppene finn det de treng. IC Akademiet vil avlaste seljarane og effektivisere salsarbeidet vesentleg. Kundane vil lettere forstå kvva produkta kan brukast til og lettare kunne ta i bruk produkta i konstruksjon, produksjon og installasjon.
BV Consult har fasilitert prosessene og bidrege med strategiske analyser og utforming av marknadsføringskonseptet. Det er lagt mykje arbeid i kundeverdianalyser, konkurrentanalyser, DNA og bodskapsutforming. Det er utvikla kravspesifikasjonar for formidling av bodskapet digitalt igjennom filmer og ny WEB. Her ligg også den nye IC Akademiet for enkel og oversikteleg formidling av all produktinformasjon til brukarane. I tillegg er det lagt opp eit nytt oppfølgingkonsept for selgarane. Det er etablert eigen funksjon for digital informasjon.
Viktigaste samarbeidspartner har vore Fantastiske Osberget som har levert produksjon av Film og WEB. Vi ynkjer Invisible Connections lykke til i salsarbeidet med det nye marknadskonseptet.